.... pamiątki

- co robisz Alu?
- rysuję
- co rysujesz?
- no zobacz :)
- ale ślicznie. Bardzo mi się podoba. Chcę ten rysunek do pamiątkowych :)
- do tych, które odkładamy na zawsze, by nie zginęły?
- tak
- super. Będzie pamiątką po mnie, jak umrę
- co? 
Zaniemówiłam, usiadłam obok niej, odsłoniłam włosy z polika ...
- no tak, tak jak zdjęcia na ścianie i rysunki inne. To będzie po mnie pamiątka, jak już umrę
- tak, takie rzeczy są pamiątkami, ale
- i kosmetyki. Babcia ma na pamiątkę dziadka kosmetyki. One zostały, a on umarł
- tak, pamiątki są bardzo ważne
- i dobre, dają szczęście, jak jest smutno
- no tak 
- mamo, a czy dzieci umierają? .....

Nikt mnie nie ostrzegł,  że usłyszę to pytanie :(



pod drzewem Ala Olbrzym


 Ala Dżin w Butelce



mam nadzieję ze uda mi się ten rysunek zachować ... dla prawnuków ... na pamiątkę ... i dla Ali na 100tne urodziny :)


Pamięci Joachimka
0 Responses