...

Długo myślałam nad tym, co mam napisać. Długo myślałam, czy pisać w ogóle.Tym razem mój dialog z Alą zostanie w mojej i tylko mojej pamięci. Zacytuję Wam sam koniec ... długo zastanawiałam się, co o nim myśleć ... i nic nie wymyśliłam :(

- mamo, ale jak to? To teraz będzie sama babcia, bez dziadka?
- tak
- i tak już na zawsze?
- nie wiem. Co będzie kiedyś, tego nie wiem? 
- sama?
- tak, ale Aluś, rozumiesz co powiedziałam , że ...
- tak. Nie mów mi TEGO już więcej.
- ale ...
- powiedziałam. NIE CHCĘ TEGO SŁYSZEĆ. JUŻ NIGDY !!!




27.01.2011
11 Responses
  1. kasiaj85 Says:

    tak mi strasznie przykro...
    zawsze zaśmiewałam się do łez z tekstów Twoich Latorośli, dziś łzy się cisną ale te inne...
    Trzymaj się i bądź silna!!! :***


  2. Cathy Says:

    Wszystko, co chciałabym napisać wydaje się takie banalne i bez znaczenia...Czasem tak trudno znaleźć właściwe słowa. Pozdrawiam ciepło Was wszystkich i ... sama dobrze wiesz :*



  3. cammie Says:

    Ka, wyrazy współczucia. Tulaski dla Alusi i Piotrusia. Poukładają sobie wszystko w tych swoich małych głowach, zobaczysz :*


  4. skarbek Says:

    Kochana ściskam mocno , nie ma słów pocieszenia w takich chwilach :* To duszenie w środku..kiedyś minie,teraz trudno to sobie wyobrazić,wiem. Trzeba to przejść.Jakoś.


  5. Viollet Says:

    Przytulam Was wszystkich :*


  6. Pilar1899 Says:

    chyba nie ma takich słów,które mogą pocieszyć w takich chwilach.. :( ale czas leczy rany,a Twoje dzieciaczki jakos to sobie po swojemu poukladaja ,sama jak bylam w ich wieku to przezywalam.. 3maj sie :*



  7. Emma Says:

    tak mi przykro!
    przytulam :*


  8. agabil1 Says:

    trzymaj się kochana


  9. Kaśczydło Says:

    Dziękuję. Powiem Wam, ze zaskakuje mnie podejście Ali do .. śmierci. Nieziemsko praktyczne i ... szczere do bólu