Tag! Sunshine Award

Rozpanoszyły się te moje narybki ... aż o sobie głupio pisać :DDD ... więc napisałam TU


ha ha, dostałam kwiatka. 


Kwiatek przywędrował do mnie od Reni, autorki bloga Szminką po lustrze
dziękuję :*

oto zasady
1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła :)
3. Wkleić u siebie logo wyróżnienia
4. Przekazać nagrodę do 10 blogów!
5. Zamieścić linki do tych blogów.
6. Powiadomić o tym nominowane osoby.
A na koniec - stworzyć listę rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą.


A mój kwiatek idzie do:
Rzabby - Rzabbomanie
Cammie -Noto pięknie
Harapati - harapati 
Karmazynowy Kamyk - Karmazynowy kamyk
Kawę - Kawa 80
Katarzynę - Fiubzdziuu


Co mnie uszczęśliwiają ...
poczucie bezpieczeństwa, i święty mój, wewnętrzny spokój .... a co na nie wpływa, co mi go daje ... to już  temat na oddzielny post

2 Responses

  1. Hailey Says:

    Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you about some broken links on your site. Please email me back and I would be happy to point them out to you.

    Hailey William
    haileyxhailey@gmail.com