pomocna dłoń ...

kto pamięta, kto? ... Ewentualnie zapytam, kto słyszał od rodziców, tudzież dziadków :)))) o Niewidzialnej Ręce :)
Ja pamiętam z dzieciństwa, taką akcję (a może bardziej, mam w głowie opowiadania o niej. Gdyż, jak widzę czas narodzin idei ma miejsce w latach 50-tych XX wieku, co wskazywało by na dzieciństwo, połączone z niemowlęctwem mojej własnej, prywatnej mamy:)) ...
Tak czy tak, Niewidzialna Ręka to akcja, idea pomocy. Dzieci, młodzież bezinteresownie pomagały innym, głównie jak pamiętam starszym ludziom. Robili to anonimowo, jedyne co pozostawiali po sobie, to znak ręki .. podobny do tego

http://50wgz.sh.org.pl/niewidzialna-r281ka1.html

nie maiłam pojęcia, że to ciągle funkcjonuje ... i to jeszcze u mnie w domu.
Rano miałam wypełnić Alusiną kartę zgłoszeniową do przedszkola. W natłoku zajęć zapomniałam o niej .... Byłam zła, bo to dość ważne. Muszę to wypełnić, tylko kiedy - myślałam
I nagle znalazłam to:

 

tylko znaku nie znalazła .. jeszcze :))))))))))

edit: na obecną chwilę zgłoszenie jest wypełnione obustronnie i pełne zieleni :)))


2 Responses
  1. Dominkab Says:

    no i masz, wychodzi na to żeś stara i pomocna dłoń Ci potrzebna :D A akcję pamiętam, bo za mojego dzieciństwa tez była :D


  2. Kaśczydło Says:

    .... no tak, no tak:)))
    w przedszkolu mi pewnie jej nie przyjmą:)