Tż się wtrącił

O Tż-cie jest to mało, mało i rzadko. Jednak czasem bywa. Będzie i teraz. 
Właściwie usiadłam po to by zabrać się za ka...czylija; odpisać na komentarze, oraz zamieścić post z podziękowaniem, za wyróżnienie, które dostałam od Reni :***
Nie mam zielonego pojęcia co sie dzieje, ale nic nie mogę napisać. Chcę opublikować komentarz i nic się nie dzieje. Próbowałam także na blogu u Reni, Cammie, Domi i Violl ... nic z tego. Nawet żadnej informacji nie dostałam, nawet przepraszam ja komputer nie lubię cię, nawet przysłowiowego pocałuj mnie w ... wentylator .. nic

ja - kurcze no
- co jest?
- no nie wiem
- ale co?
- nie mogę wystawić komentarza
- dlaczego, zablokowali ci coś?
- no nie wiem
- a co?
- chciałam podziękować Reni, za takie wyróżnienie .. znaczy się, to jest taka jakby nagroda, którą się wirtualnie dostaje, za bloga i ogólnie
- no ...
- no i chciałam podziękować
- to zadzwoń, albo sms-a napisz
- ....
- widzisz pomogłem Ci, widzisz jaki jestem pomocny
- tak, bardzo :)



7 Responses
  1. Agnieszka Says:

    Hahahaha ale miał dobre chęci przynajmniej :D


  2. cammie Says:

    Robi chłopak, co może ;)))


  3. Viollet Says:

    No widzisz, takie to proste a sama na to nie wpadłaś ;)))



  4. kamilanna Says:

    no i co? wyslalas tego sms'a? ;))



  5. Kaśczydło Says:

    o matko ... nareszcie mogę coś odpowiedzieć :)
    No nie, nie wysłałam SMSa :)))) Poczekałam na łaskawość materii cyberprzestrzennej :D
    Robi co może, fakt .... znaczy niewiele może, niewiele robi, czy niewiele słucha o czym ja mówię :D
    Ale przyznaję sie, ze śmiechu mieliśmy na cały wieczór :)