dostało mi sie :) Versatile Blogger Award :)))

Dostało mi się, jak się cieszę. Ostatnio zaniedbuje nieco mój blog, dlatego miło, że jeszcze ktoś o nim pamięta :) A do tego jeszcze tag, jupi jupi :)


oto zasady:
A. Podaj adres bloga, który cię nagrodził:
Spot  - autorka bloga Spot

B. Napisz siedem faktów o sobie
1. Cierpię na chroniczne niedowartościowanie połączone z zakompleksieniem;
2. Kocham ciepełko i słońce / szczerze nienawidzę zimna. 
3. Mój żywioł to woda. Każda woda. Morze, rzeka, deszcz, jezioro ... a najbardziej morze w deszczu. Pałam totalną ignorancją do gór ... wyrosło to to, stoi i nic mnie mówi.
5. Jestem umysł techniczny. Uwielbiam liczyć, tabelkować, montować, kleić, składać. 
6. Lubie roić coś z niczego, szyć malować, rysować i śpiewać :) i wiadomo ... :)
7. Jestem podatna na popadanie w manie ... przez co cierpię na ciągły brak funduszy :)

Nagradzam:
Hexxanę i jej blog - Tysiąc jeden pomysłów i pasji
Reniakicię i jej blog - Szminką po lustrze
Dominkęb i jej blog - Pachnace blogowanie
Tesko :) i jej blog - Teskoblog
Pilar  i jej blog - Pilar1899
Spot  - i jej blog Spot
Il_Sole i jej blog -Alchemia smaku  

jeszcze raz dziękuje :)

 
3 Responses
  1. cammie Says:

    Co wiadomo? Ja nie wiem ;DDD


  2. reniakicia Says:

    zostałaś wyróżniona :)
    zapraszam http://szminka-po-lustrze.blogspot.com/2011/03/tag-sunshine-award.html


  3. Kaśczydło Says:

    dziękuję Reniu :****