przerwa zimowa :)

Dziś post krótki .. przynajmniej tak planuję :)
Idę sobie z Alą ostatnio i zagajam rozmowę. Jak tradycyjna Polka wychodzę z  tematem "jak tam w pracy", czyli pytam o przedszkole ...
Ala - Spoko ...
ja - i co 
Ala - i tyle

No to poszłam dalej .. też tradycyjnie. Kolejny temat: "pogoda". To chwyciło :)))
ja - zimno co
Ala - no
- we ferie śniegu nie było, te się skończyły i proszę
- no właśnie
- napadało znowu
- no
- i w ogóle zimno
- no 
- nie lubię zimna
- no wiem, też nie lubię. A niektórzy lubią śnieg
- e śnieg mnie nie kręci
- dlaczego mamo?
- bo zimno
- no śnieg w ciepło nie może być niestety, bo się stopi
- no tak
- a tacie będzie zimno w głowę
- tak?
- no bo się ostrzyżył 
- a ha, to czapkę będzie nosił
- jak nie zapomni
- tak czy tak ... nic nie zmienia faktu, że zimno jest 
- no ale to normalne przecież. Ja nie rozumiem, wszyscy są źli, że było cieplej, a teraz znowu zimna zima przyszła ... przecież sami mówicie, że się przerwa zimowa skończyła ;)
zdjęcie ze strony www.polskieradio.pl
- ..... masz rację,  jak by na to nie patrzeć, nastąpił koniec przerwy w zimie :)))
3 Responses
  1. cammie Says:

    Powiedz Ali, że tu też zimno. A w robocie spoko ;)))


  2. cammie Says:

    Nagrodziłam cię :)))

    http://no-to-pieknie.blogspot.com/2011/03/versatile-blogger-award.html


  3. spot Says:

    zostałaś otagowana http://spot-blogspot.blogspot.com/2011/03/and-oscar-goes-to.html