... 10 rzeczy, które lubię ... dziękuję :)

Hura .... zostałam otagowana.Dziękuje Ci Hexxanko :) 
dziękuję bardzo :)

przyłączam się więc do zabawy :)

Zasady:
1. Napisz, kto przyznał ci tę nagrodę.
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz.
3. Przyznaj tę nagrodę 10 innym blogerom i poinformuj ich komentarzem.

Nagroda przywędrowała z:

Lubię (kolejność przypadkowa):
1. moje życie, lubię o nim pisać
2. lmatematykę
3. ciszę
4. czekoladę
5. chodzić późno spać i późno wstawać
6. malować, rysować, szyć ... robić biżuterię
7. projektować, składać, montować
8. zagadki i gry logiczne
9. zakupy kosmetyczne ....
10. rozmawiać, rozmawiać, rozmawiać

Nagrodzone blogi (kolejność przypadkowa):
1. Alchemiasmaku  - za to, że jest absolutnie jedynym miejscem ... gdzie nabieram ochoty na ugotowanie czegokolwiek ... bo ja nie lubię gotować :)
2. No to pięknie - za to, że jest  :)
3. mojaKOSMETYKOmania - za całokształt :)
4. Kobieta przed 30 - za pomysłowość :)
5. Tysiąc jeden pomysłów i pasji - za całokształt :)
6. Makeup Boulevard - za to że mnie uczy :)
7. Blog niecodzienny Marii Czubaszek - za mądrość, dowcip ... za wszystko :)
8. TELEPORT -  za całokształt :)
9. EasyMakeup - za całokształt :)
10. FOTO - MAKEUPOWO - za to że jest :)
1 Response
  1. MizzVintage Says:

    dziękuję za taga, odpowiedź zrobiłam już wcześniej;) ale mimo wszystko jestem niezmiernie wdzięczna za pamięć:D