przegrałam z gwiazdą ...

To już jest szczyt. Szczyt szczytów.
Sądziłam, że podczas nieobecności Ali, nie będę miała o czym pisać. Cóż, myliłam się. 
Zostałam dziś bardzo brzydko potraktowana, zmieszana z okruszkami i rzucona psychicznie na panele podłogowe.
Jak wiadomo, Piotrek ma prawie całe 16-ście miesięcy. Jak przystało na dziecko w tym wieku, chodzi, je i śpi. Niestety dodatkowo, rozwinął w sobie pewne cechy i umiejętności, które budzą we mnie, we mnie - kobiecie poczucie smutku, we mnie "człowieku" - chęć mordu, we mnie "matce" - ... hm .. załamkę ;)

a proszę .... 
 
Rozmawiam przez telefon z Alą. Piotrek podchodzi
-he ?
-rozmawiam z Alą.
-mama
-proszę 
... i zabrał telefon ... poszedł na balkon. Gadali ok 10min. Po tym cisze zawołałam, by mój syn oddał mi to, co moje i pozwolił dokończyć rozmowę z MOJĄ córką .... i w ostatniej chwili złapałam ... bo już, już, już prawie leciał z balkonu. Telefon oczywiście.

***
Jem kanapkę z szynką. Piotrek lubi szynkę :)
-chcesz szyneczkę
-em
-buziaka
-he
-buziaka chcę
-mama
-buzi za szynkę
schylił się słodko, a gdy zrobiłam dzióbek, odbił w boczek i chapsnął mi szynkę ... a uciekawszy wydobył z siebie:
-hehehe


***
- Piotruś daj buzi
- he?
- buzi....mamusi....tu
- he he he
i schylił się nad stołem i pocałował okładkę gazety .... w usta. Na okładce była Angelina Jolie i jej usta ... nosz. Znalazł się Brad jeden. 
Brad Ali ;)


ze słownika PŚT
mama - mama; chcę; daj; sam nie wiem; swędzi mnie coś; boli mnie dziąsło; posuń się; czego się patrzysz; ty niedobra kobieto.
gaga = dada - tata; nie wychodź; wpuść mnie; nie zostawiaj mnie z nią; tato, jesteś już, czy drę się jak głupi, a ty jesteś w pracy
baka baka - porozmawiał bym z Tobą, ale Ty nic nie rozumiesz :(
he? - co robisz?; co to?; co?
em - no; tak
ne = e - nie
he he he - he he he
guwa - ???

6 Responses
  1. cammie Says:

    Uśmiałam się :DDD


  2. Anonimowy Says:

    uwielbiam PST - Lemi


  3. cammie Says:

    Muzyczny tag :) Twoja kolej!
    http://no-to-pieknie.blogspot.com/2010/09/co-mi-w-duszy-gra.html


  4. izabela Says:

    ;) a ja wiem co oznacza GUWA :D :D :D chyba , że się myle ;)


  5. Kaśczydło Says:

    ja się obawiam, że to coś brzydkiego ;)


  6. Guwa! :)

    wesoło jest mieć takiego malca w pobliżu ;)

    Pozdrawiam - www.window-on-the-fashion.blogspot.com