:( a jednak :)

Bywają dni, których nie możemy uznać za "udane"
Ja mam taki dzień dziś, wczoraj ... przedwczoraj. Jest mi źle ... może nawet bardziej niż źle ... Dziękuje wtedy, że mam moją rodzinkę :) Ich obecność, nie tyle pomaga mi w takich sytuacjach, ale każe mi być. Żyć normalnym życiem. I choć to dziwne, zmusza do małych codziennych radości. Nie wiem co bym bez nich zrobiła ... pewnie siedziałabym w domu, nie odzywała się tu, ani nigdzie. A tak powoli przechodzę prze to co się dzieje ;)
Nie chce z nikim rozmawiać, nie potrzebuję. Tu też mam szczęście ... bo miałabym z kim. Te osoby czekają na sygnał, chowając swój własny egoizm i pozwalając mi na mój. Bo w gruncie rzeczy wolałyby, bym im się wypłakała. Pomimo tego, nie dają mi odczuć, że je odtrąciłam ... wierzą, że wiem co dla mnie lepsze :) 
W całej tej sytuacji, wyłania się wiele pozytywów ... i tego trzeba się trzymać.

Tylko Piotruś ... nie odstępuje mnie na krok. Z jednej strony coś czuje, z drugiej tęskni za Tż-tem i Alą. 
Najpierw cały lipiec był z Alą i ze mną, potem wczasy we czwórkę ... a od poniedziałku: Ala w przedszkolu (na 2 tygodnie) a Tż do pracy ... zostałam tylko ja :(. PŚT budzi się w nocy, przykleja się do taty .. a rano wchodzi do Ali do łózka i ją budzi ... a potem już jej nie odstępuje ...
1 Response
  1. Unknown Says:

    Hej,

    tu Marta i Agnieszka, piszemy komentarz, bo nie mogłyśmy znaleźć adresu email. prowadzimy bloga o makijażu www.easyMakeup.pl -
    tutoriale makijażowe, nowe kosmetyki, recenzje i top 10. Spodobał nam
    się Twój blog i chciałyśmy zaproponować Ci wymianę bannerów/linków
    wzajemnie na naszych stronach. W zamian za umieszczenie naszego linka
    lub banneru w widocznym miejscu, my zamieścimy chętnie Twój na naszej
    stronie.
    To naprawdę sprawdzona i skuteczna metoda promocji, więc możemy sobie
    wzajemnie pomóc.

    Jeśli jesteś zainteresowana, daj proszę znać, pogadamy o szczegółach.
    Możemy się skontaktować mailowo: blog@easymakeup.pl lub telefonicznie:
    693-222-687.

    Pozdrawiamy serdecznie i liczymy na owocną współpracę:)

    Marta i Aga
    www.easyMakeup.pl