.... się spełnia :)


Długo zastanawiałam się ... kiedy to było i gdzie ja to zapisałam ...
Na szczęście dobry duszek Annieee przyszła z pomocą i .... jest
Wyszperana, odkurzona, nie nowa ... scenka rodzajowa :)

Kto pamięta :) było to 23. listopada 2009 roku :)

podążam krokiem pewnym do pokoju Alicji, nastawiona na rzeczową dyskusję, która jak nic doprowadzi mnie do obranego celu....;)
wchodzę :)
-córko
-tak?
-córko ma Alicjo
-co?
-sprawę mam
-tak, nic nie zrobiłam
-ale posłuchaj
-przepraszam, nie chciałam zrobić co nie pamiętam
-córko, przestań
-dobra
-córko ma Alicjo, czy jesteś szczęśliwa?
-tak
-czy sie cieszysz często?
-tak
-córko, zarówno ja jak i Twój tata chcemy twego szczęścia, i nie ustajemy w staraniach, by ci je zapewnić
-....
-motorem naszych działań jest niesienie ci radości
-....
-uważamy że twój rozwój i samospełnienie jest fundamentalnym celem
-....
-wypełnia mnie nadzieja że rozumiesz co mówię
-....
-rozumiesz?
-nie
-bo ja to mówię byś poczuła się dobrze
-a...a ja myślałam co ja zupę jarzynową bym zjadła, ty to mówisz
-no właściwie to tak
-to ja jem rosół....wtedy jestem szczęśliwa jak się ten rosół w mnie spełnia :)
-.... .... ....

1 Response
  1. Annie Says:

    ja pamiętam, ja :D w końcu wtedy do Was dołączyłam :p