... klamka

... poddaję się :)
Idę do kuchni z kawałkiem jakiegoś plastiku. Małe to to, nie wiadomo co ... to wyrzucam.

- mamoooooooo NIE
- co się stało?
- nie wyrzucaj tego :(
- a co to jest ?
- klamka
- jaka klamka ?
- urwana
- no widzę, ale od czego ?
- od drzwi
- domyślam się, ale od jakich ?
- fioletowych
- których fioletowych?
- no do domku
- jakiego domku ????
- no dla lalek
- .... a nie mogłaś tak od razu
- jak?
- no od razu, szybciej ... powiedzieć co to jest
- przecież mówiłam ... że klamka ....


***
- to trzeba naprawić
- już próbowałam
- tak ?
- tak, wtedy jak giglałaś mnie po pupie ;)
- i co ?
- nie udało mi się :(
- o szkoda :(
- bo mi przeszkadzałaś tym giglem :(
- a ha, sorry ... ;)
- przecież mówiłam Ci wtedy, że się skupiam ...
1 Response
  1. Dominkab Says:

    No wiesz?! Jak się dziecko skupia to po pupie giglać nie radzę :D)))