pytanko :)

Mam do was pytanie ... ale musi być wstęp:)

Pierwszy punkt:
Wiele z was wie, niektórzy nie ... że czasami coś zrobię. Składam łapki, dłubię paluszkiem, skrobnę pędzelkiem, przebiję igiełką, zagnę bocianem ... i coś powstanie.
Powstanie, a potem idzie w Świat. a ja chciałabym to zapamiętać, pokazać, może pochwalić się nawet.

Drugi punkt:
Po długim czasie, gdy zapomniałam o swoim istnieniu .... gdy moje życie składało się głównie z obowiązków ....
muszę wyjaśnić ... Może to dziwne, ale nie żałuję. To był piękny czas. To jak go przeżyłam .... to była moja decyzja, jestem z siebie dumna .... I dziś zrobiłabym to samo ... Mam nadzieję, ze miałabym zapał :)
Kto mnie zna .... kto mnie ZNA ... wie o czym piszę :) ... więc:
Po długim czasie, gdy zapomniałam o swoim istnieniu .... przyszedł moment przypomnienia mi o mnie. I udało się. Rozpoczął się etap zdrowego egoizmu i rozpieszczania się ...
Kto mnie zna .... kto mnie ZNA ... wie o czym piszę :) ... Czasem chciałabym coś opisać, zdać relację ... zganić, pochwalić ...

i teraz pytanie:
gdzie realizować punkt pierwszy i drugi ???

Pialjaka to moje życie, moje dzieci, Dbt i .. kot ...

a wszystko, o czym pisałam .... to jestem tylko JA :)

proszę o rady.
6 Responses
  1. Dominkab Says:

    Czyli blog nr 2?


  2. Viollet Says:

    Tak tak, drugi blog! Taki wyłącznie Aljakowy :D


  3. cammie Says:

    Koniecznie drugi blog! Proszę :)))


  4. goldika Says:

    a ja mam inne pytanie... zastanawia mnie nazwa "Pialjaka" i tak troche nad tym pomyslalam i doszlam do wnioskow: Pi (Piotrek), Al (Ala), Ja (Ty), Ka (i tu brak pomysłów)=Pialjaka.
    Dobry mam tok myślenia? :)


  5. Kaśczydło Says:

    dziękuję dziewczynki
    goldiko, brawo ... dobry tok, bardzo dobry. Ale mała poprawka :) znasz przecież moje imię :)


  6. Goldika Says:

    Aaaa no tak "Ka" juz wyjasnione, ale typowalam w imie Tż'ta :)
    Ps. mam nadzieje ze przesylka ode mnie juz doszla, pewnie w pn odbierzesz skoro w weekend wrocilas z wakacji :)
    Świetne masz te Dzieciaczki, nawet moj Tż siada do Twojego bloga i czyta Wasze dialogi.