23.05 ...



Moja ukochana córeczko

Dziś mijają cztery lata, od chwili, gdy pierwszy raz Cię przytuliłam
Dziękuję Ci kochanie, za najpiękniejsze cztery lata mojego życia
za to, że szczerze mogę przyznać ...
że mam wszystko
że wiem, co to szczęście

Dziękuje Ci za każdy dzień, każda chwilę ...
nie oddałabym ich, za żadne skarby tego świata
nie zamieniłabym na nic

Życzę Ci, byś była, jaka jesteś
nigdy się nie zmieniaj

Radości, szczęścia i miłości ... wszystkiego czego chcesz ...
wszystkiego o czym marzysz
i o czym marzyć będziesz

mama


5 Responses
  1. cammie Says:

    Wzruszyłam się.
    Wszystkiego dobrego dla Ali!


  2. kamilanna Says:

    To Ala ma 4 latka?M yslalam ,ze wiecej.
    100 lat, 100 lat, niech zyje zyje nam....
    duzo buziaczkow i prezentow zyczy ciocia kamilanna ;)


  3. Annie Says:

    Łzy w oczach po prostu. Ucałuj ją od ciotki i złóż najlepsze życzenia!


  4. Viollet Says:

    Sto lat dla Alusi! :))


  5. Unknown Says:

    Kasiu Twoje słoneczko obchodzi 4 urodziny z tej okazji życzę aby rosła duża w zdrowiu i miłości... prezentów dużo, cukierków papierków i wafelków... buziaczki wielkie dla Alusi :*