witam wszystkich i każdego :)

stało się .... zaczynam

o sobie? ....Hm, wolę nie .... bom nie do końca ciekawa :)
Ciekawe wielce jest to, co mnie otacza na co dzień :)
... o tym chce pisać ...


Legenda:
Papudrok, Farfocel, Ala - moja córka ... prawie 4 lata. Urocza i kochana dziewczyna. Wyjątkowy okaz połączenia grzeczności, z owijaniem sobie mamy dookoła palca .... :)
Grzdyl, Pietro, PŚT, Piotrek - mój synek .... jutro kończy roczek .... owijanie sobie mnie ... idzie mu gorzej, ale lepiej dla mnie, bym mu tego nie mówiła. Osobnik wielce zdeterminowany w dążeniu do celu ..... wielce, oj wielce ....

- Towarzysz życia
DBt - Dar Boży ... czyli inaczej Tż (sam sobie wymyślił ... to niech ma)
PŚT - Przyszłość Światowego Terroryzmu

moje grzybki :)

6 Responses
  1. kamilanna Says:

    No wreszcie sie zdecydowalas na bloga :P
    Zycze powodzenia i wytrwalosci :*
    Rzesze czytelniczek masz juz zapewniona.


  2. Kaśczydło Says:

    dziękuję ... jeno weny brak


  3. Viollet Says:

    Przyszłość Światowego Terroryzmu... :D hehe.

    Powodzenia! Nic na siłę, pisz jak codzień bo to wychodzi najfajniej. Będę tu częstym gościem :)


  4. Cathy Says:

    Wielce słuszna decyzja...wielce...
    Lądujesz w obserwowanych i czytanych zapiskach. Rano nad kubkiem czerwonej herbatki zasiadam i ładuję akumulatorki na cały dzień przy lekturze Twojego bloga.
    Trzymam mocno kciuki.

    Tylko... coś takie małe to zdjęcie "to ja" dała, hę? :>


  5. Cathy Says:

    1,2,3.. próba mikrofonu.. albo test komentowania, jak kto woli..
    raz mnie cenzura (:>) tu już nie przepuściła, więc zanim się znowu naprodukuję, to sprawdzam czy działa...
    raz dwa raz dwa..