rozmowy na ... tronie 1

Relacja na bieżąco :) nie mam czasu na wstęp ....

- Piotrek! Ja tu siedzę na kibelku ... a ty tak wchodzisz?!!!
- ma mam mammamammma uii
- no tak .. trzeba zapukać, zapytać, czy można wejść
- mał mał jiiup

- no .. a ja ci odpowiem, że chyba zwariowałeś

- miiipioiiiop
- no nie nie nie ... powtarzam, nie wchodzi się, jak sikam
- ma ma ma

- nie i już, nie wchodzi się !

- ma ma ma

- nie !

- ma ma

- nie !

- maaamaaaa maaaama
- nie !!! .....................
- mamamama
- nie i już ! .........oooo ....
- e ?
- oooooooooo ...... jak dobrze :)

- ooo mam ma ma ma ?
- no ... tak się mówi, jak się sika .... tak się sika po dorosłemu
- ma ma ma
- no i Ty mi już nie wchodź drugi raz .... bo to nie kultujowo
- moooomaaa
- jak nie wejdziesz to zrobisz kulturę, a tak to nie robisz .... no idź już ...
0 Responses